Hundvakt!

Har i dagarna annonserat om hundvakt till vår lilla Dino.  Om jag och oliver går om varandra skiftmässigt så blir det någon timma förlänge för lill killen. Nu är han ju jätte duktig på att vara hemma själv men ska ändå bli skönt när hundvakten är utsedd och vi funnit en med personkemi som stämmer in på både mig och Dino.  Till sommaren ska jag ju jobba och oliver åker utomlands så vill ju vara ute i godtid så man inte behöver forcera fram någonting.  

Dino betyder så mycket för mig så han är ju som mitt lilla barn som ska vara med mig i 18 år framåt så jobbigt innan beslutet togs men annons är aktuell och imorgon ska jag kontakta en kvinna här på Haga.  
Skulle tro att i manna mun Skulle hans storlek kallas teacup! 
Viktigast att han har det bra när jag jobbar för all tid utöver arbetstid är jag ju hemma människa så då hänger han ju med mig å då oftast i hans egna ryggsäck där han än så länge gärna ligger i vinterkylan.  
Imorgon ledig dag så blir sovmorgon! 
Önskar er en trevlig kväll 💕



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenlarssons.blogg.se

Bloggar om allt mellan himmel och jord, nyss fyllda 50 år och med stolthet blivit farmor under år 2022. två härliga pojkar som nu är vuxna.

RSS 2.0