onsdag!


Och jobbar eftermiddag kväll så slutar vid 22:00. Tycker det är skönt att ha varierande arbetstider och man kan hinna med både hemma och något ärende innan jobb om så behövs.  Här hemma blir det promenad med hunden och ska fortsätta måla mitt lilla sidobord innan jobb! 
Har ju inte skrivit så mycket om nya lägenheten men börjar älska den mer och mer och finner den ljusare än den förra och de tycker jag mycket om. Ljusinsläpp från alla rum och stor hall så den är väldigt öppen trots formen av tre rum men på ritning en stor 2a på 77kvm. Naturligtvis tog jag med mig mina falska väggar så en sovalkov i vardagsrummet där både 120 säng får plats samt golvyta och min crosstrainer och inte glömma mitt diy pyssel.  
Jag trivs mer och mera och känner som att vi har hamnat på hemmaplan såhär efter 14 år boendes på andra stadsdelar. 
Även här har jag en härlig uteplats att se framemot till sommaren så området marieberg försvinner allt mera, blev lite som när vi flyttade från umedalen till marieberg då även den flytten skulle landa i mig! 
Denna vecka har bjudit än så länge på två lediga dagar och i måndags passade jag på att träffa hundvakten för en liten promenad.  Inte något jag vill innerstinne men för dinos skull blir det bra att få komma ut och få lite sällskap medans jag jobbar och bra att börja nu innan oliver åker på semester till varmare breddgrader. 
Tacksam över livet💕



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenlarssons.blogg.se

Bloggar om allt mellan himmel och jord, nyss fyllda 50 år och med stolthet blivit farmor under år 2022. två härliga pojkar som nu är vuxna.

RSS 2.0