Sköna dagar!

Igår blev det ett besök hos mamma på vård och omsorgsboendet enen där hon har sitt egna hem.  Hade införskaffat lite kläder , sängkläder och ett påskägg som hon verkligen uppskattade. 🥰
Idag har jag haft tvättstuga hela dagen så upp och ner i källaren men tog även fram badenbaden för att kunna njuta av lite solsken på min uteplats.  

Både jag och Dino njöt men tror solen tog på vilket märks i kväll då man i kroppen känner sig lite dåsig av all solsken ☀ 
Jobbar nu torsdag och fredag men ledig helg så får hoppas på mera solsken då dvitamin depåerna behöver fyllas på och vem vill inte ha en gyllene hudfärg! Hela vintern har då jag gått och sett sjukligt vit ut så nu är det dags för lite varmare toner. 😁
Önskar er en trevlig kväll,  själv blir det till att renbädda sängar och ta hand om tvätten 💕



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenlarssons.blogg.se

Bloggar om allt mellan himmel och jord, nyss fyllda 50 år och med stolthet blivit farmor under år 2022. två härliga pojkar som nu är vuxna.

RSS 2.0