Fredag!

Å ännu en dag med dovt solsken men sakta tittar den fram genom dismolnen.  

Har varit med Dino på en promenad där de varit vältraffikerat och många yttre stimuli för träning idag , vi brukar ju hålla till på lugnare gator i området men naturligtvis ska ju de olika miljöerna tränas in för en trygghet som jag verkligen tycker är nummer 1 i alla lägen.  
Skrev ju om solariesolning igår kväll och gjorde en Google sökning där jag fick information om att gymmet legendary inte tillhandahåller solarium. Överraskande bog finns de ju ett solotek här på Haga så blev ju mycket närmre än jag trodde.  
Vet inte om ni kommer ihåg men satte ju tomat fröer förra helgen och vips så har det börjat gro. Blir lika lyrisk som vanligt och hoppas mina money Baker tomater ger god skörd så kan vi spara in ytterligare någon slant till hushållskassan nu när matvarorna tycks bara stiga i priserna. Tror att växthus med gurka och tomater kommer att få en helt ny innebörd för många framgent och små odlarna blir fler och fler. 
Önskar er en trevlig fredag💕



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenlarssons.blogg.se

Bloggar om allt mellan himmel och jord, nyss fyllda 50 år och med stolthet blivit farmor under år 2022. två härliga pojkar som nu är vuxna.

RSS 2.0