Jobbansökningar!

Nu har jag sökt två olika tjänster inom umeå kommun. En är likvärdig med vad jag har idag och den andra är natt tjänst. Vi håller tummarna och tårna för att jag är redo att kvalificera mig en tillsvidareanställning.  

Det blir som en ny era som jag befinner mig i och varje steg gör jag av stolthet och tittar tillbaka till 2014 och känner styrka och mod över mig självt och vad jag lyckats åstadkomma de senaste åren. Pandemin förde något gott med sig för min del och bortsett från två covid insjukningar började jag läsa till vårdbiträde på distans där nya möten och nya arbetsplatser har gjort den jag är idag! 
Jag trivs med mitt yrke ,jag har landat i mitt nya hem och jag är jag! 
Ha en underbar dag 💕



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenlarssons.blogg.se

Bloggar om allt mellan himmel och jord, nyss fyllda 50 år och med stolthet blivit farmor under år 2022. två härliga pojkar som nu är vuxna.

RSS 2.0