Popcorn planta!


Nu har jag förberett två krukor med popcorn och de växer som vanligt väldigt fort. Satte även två krukor utomhus men de vill nog ha de mycket varmt för i de krukorna har de inte hänt något ännu! Tar nog in de krukorna så de får en chans att börja gro. 
Igår efter jobbet så fick jag följe av min vännina maria so. Körde mig till byggmax för att införskaffa staket runt altanen och sedan förbi glasmästeriet öst på stan där jag beställt ny glasskiva till bordet som står utomhus.  

Inpå sena kvällen igår åkte stövlarna på och gick ut för att dels klippa till stängslet men även att gräva ned och få det klart innan bostaden ab börjar med sin plantering av buskar som lär komma i närtid.  
Ska bli skönt att kunna öppna upp balkongdörren utan rädsla för att Dino smiter iväg. 
Två härliga lediga dagar nu för att jobba i helgen och nästa vecka sker det som är efterlängtat och välbehövligt för att boosta mig innan sommarens ledigheter drar igång å de är att jag helen Larsson har semester i två hela veckor. 
Kommer att njuta och bara vara här hemma.  Vädret har inte så stor betydelse då jag har att göra både inne och ute men självklart hoppas jag på solsken.  

Önskar er alla en trevlig dag 💕



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenlarssons.blogg.se

Bloggar om allt mellan himmel och jord, nyss fyllda 50 år och med stolthet blivit farmor under år 2022. två härliga pojkar som nu är vuxna.

RSS 2.0