Mycket som försiggår bakom kulisserna!

Känner mig riktigt trött och med en sovmorgon imorse har ju hela dagen varit upp och ned. Igår fick jag tipset om Hornbach sortiment angående tapeter och som jag tittat och kan inte riktigt bestämma mig! Får ju nedsättning av hyran snart över en hyresperiod och tänkte att jag kunde investera dessa pengar till nya tapeter i vardagsrummet eller en vägg. Något livfullt där det händer något men samtidigt kan harmoniera i övriga rummet. Kan ju ifs beställa via hemma fint hos bostaden ab som är min hyresvärd men då får jag en massa onödiga spring här hemma och jag kan ju tapetsera själv! 
 
Sett ut några tapeter på Rusta men de är ju dyrare samt att få dem vid dörren hem låter ganska lockande. 
Jobbar en dag till sedan en lugn dag här hemma med studier då jag har lite granna att ta igen då jag av någon konstig anledning blivit avstängd från kursen?! Inte mycket kvar så bara kämpa på! 
Önskar er alla en trevlig kväll 💕



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenlarssons.blogg.se

Bloggar om allt mellan himmel och jord, nyss fyllda 50 år och med stolthet blivit farmor under år 2022. två härliga pojkar som nu är vuxna.

RSS 2.0