Nyheter!

Å måste ju bara prova på! Ser man denna annons å lite så där lagomt lättköpt och tänker sig att man kan få den där gråa nyansen i håret så beställer man. 
De lovat ett gråa nyanser i det mörk svarta håret så får se om reklamen ljuger eller ej! 
Två veckor bort sedan blir man nöjd å belåten eller traska in på Coop och åter till det svarta. 
 
Jag har märkt av en förändring i mig själv när det gäller kläder och mycket annat omkring mig å det är en annan känsla. Val av kläder hur jag tänker och ser på vad en kvinna i 50 års åldern ska bära. Ångrar mig inte över flytten till Haga och turer med mot stan som görs enkelt med buss cykling eller en promenad. 
Allt utifrån väder.🥰
 
Önskar er alla en trevlig helg 💕



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenlarssons.blogg.se

Bloggar om allt mellan himmel och jord, nyss fyllda 50 år och med stolthet blivit farmor under år 2022. två härliga pojkar som nu är vuxna.

RSS 2.0