Nytt jobb!

Jag fick tjänsten som jag sökt, var på anställningsintervju idag och det gick bra. När jag börjar beror på min närvarande arbetsplats med uppsägningstid men blir framöver och det känns utmanande, lärorikt men framförallt närmre hemmet. 
 
Dagen började ju inte så bra då jag skulle göra slutprovet och kunde inte logga in som det var tänkt så blev en promenad ned till stan och fick låna en dator via komvux. Ny tid för provet blir imorgon så ni får hålla alla fingrarna för mig. 
Ikväll så kom mattan jag köpt via Jysk så måste ju torka golvet i vardagsrummet och njuta en stund innan jobbar helgen tar fart. 
Färgen jag skrev om i tidigare inlägg blev en besvikelse, liten nyans skillnad men gör en reklamation då den lovande reklamen inte höll vad som lovats. Googlar vidare och kanske jag finner min färg tillslut eller så blir det frissan men inte denna månad. 
Ha en super kväll allihopa 💕



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenlarssons.blogg.se

Bloggar om allt mellan himmel och jord, nyss fyllda 50 år och med stolthet blivit farmor under år 2022. två härliga pojkar som nu är vuxna.

RSS 2.0