Jag blev aldrig gråå!

Reklamen höll inte vad den lovade, får en slant tillbaka sedan jag gjorde en reklamation. Helt okej och får bära mitt svarta hår tills jag har möjlighet att besöka en frisör. 
Var på zoo butiken efter jag hade jobbat klart för dagen och de små kottarna har Dino förbrukat i snabb takt under de första levnadsåret och kunde inte motstå samma kotte fast mycket större.😁
Veckan har gått fort med arbete och utbildning igår i stadshuset men tyvärr fick jag tacka nej till lunchen då jag var tvungen att åka hem och rasta Dino ❤️
Idag var vår hundrastare tillgänglig och är så tacksam att hen finns i våra liv. 
Har några grannar i området så mycket beror på Dino självt om han accepterar hundrastaren eller inte. 
Han är ju mitt hjärtegull om man bortser från barn och barnbarn ❤️ 
Är tacksam över livet och försöker verkligen ta till vara på varje dag om än jag inte kunde sova så bra inatt pga ljudet från en fabrik susandes kring huvudet lyckades jag ordna upp dagen till det bästa trots outvilad lite feber och halsont och inte förglömma denna jävla kropps värk.
Min stolthet som ska besiktigas hos veterinären då jag tycker att han ska få gå till avel. 
Ha en trevlig kväll 💕



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenlarssons.blogg.se

Bloggar om allt mellan himmel och jord, nyss fyllda 50 år och med stolthet blivit farmor under år 2022. två härliga pojkar som nu är vuxna.

RSS 2.0