Skulle ha varit 72 års firande idag!

Idag hade det varit din dag om du fortfarande varit i denna värld. Du lämnade oss i oktober förra året och många gånger jag tänker på dig ska du veta! 
Jag ser dig mer och mer för den du var innan sjukdomen och det känns bra att minnas de fina stunder du givit mig under mina 51 år. 
Fiske turer med fångst och inte lika bra fångst som bojjen till båten du ivrigt fick napp på för några år sedan. Vi skrattade tillsammans åt varandra och med varandra. De stunder vi plockat bär i skogen där blåbär var din favorit men även hallonen fanns högt med på listan. De senaste åren du var i livet innan sjukdomen bröt ut kom ju nyheten aronia bär och sylt men även gele blev det i massor. 
 
Många minnen finns det å denna dag ska jag tänka på dem och tända ett ljus åt dig men framförallt glädjas åt alla dessa stunder vi fick tillsammans som mamma och dotter och då ofta även dina barnbarn Niklas och Oliver var delaktiga i våra bravader. 
Jag vet att du har det så mycket bättre nu, tillsammans med din mamma som du ofta pratade om i slutet, du är trygg och inte behöver lida någe mera. 
 
Tack mamma ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenlarssons.blogg.se

Bloggar om allt mellan himmel och jord, nyss fyllda 50 år och med stolthet blivit farmor under år 2022. två härliga pojkar som nu är vuxna.

RSS 2.0