Snart påsk!

Snart är det påsk jag är ledig hela helgen, både på gott och ont då man gärna vill ha storhelg ersättning. Den gör väldigt mycket på lönespecifikationen. 
Jaja, nu får jag ju vara hemma istället och hoppas på riktigt fint väder så grillning blir av. Brukar ju vara tradition att grilla till Valborg men visst kan jag göra undantag 😁 
Dessa fina tulpaner köpte jag via Temu och de är fina ser riktiga ut men priset var nog det bästa. Blir en tumme upp där. 
Ledig idagar två inför en jobb helg så blir nog bara att vara lite lat och njuta. Har börjat streama en serie via Viaplay så hoppades på fulväder då man kan njuta lite extra inomhus men blir nog både och då även oliver är ledig samma lika dagar som jag! 
Vi brukar gå om varandra och knappt kunna äta middag tillsammans då vi jobbar så olika tider men tror nog vi kan komma sams speciellt efter årets konflikt över en köttfärs. Man trodde verkligen att två killar mina söner där det skiljer många år imellan skulle kunna komma överens men ack vad jag bedrog mig!
 
Lugn och harmoni 💕
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenlarssons.blogg.se

Bloggar om allt mellan himmel och jord, nyss fyllda 50 år och med stolthet blivit farmor under år 2022. två härliga pojkar som nu är vuxna.

RSS 2.0