Tråkiga nyheter!

Lite blek men det vet jag så det behöver inte kommenteras ytterligare. Men till saken, färgade ögonbrynen i timmar utan resultat. Färgen ville inte ta så stort problem! Det andra var hårfrissan idag som gav mig tvivelaktiga förhoppningar om min plan gällande smoke gray till hårfärg. 
Håret behöver färgas ut i omgångar och då troligtvis väldigt varma toner i färg. Nu får jag se ut som en mittemellan färg medans jag ger håret en chans för allvarligt talat så orkar jag inte med att färga utväxten en gång i månaden. 
 
Jag har varit svart eller mörkhårig i så många år nu så dags att bli naturligt till hårfärg om än jag inte kan bli blondin som jag föddes till så behöver jag något nytt när jag ser mig i spegeln. 
Mera kalla färger och håller tummarna för smoke gray 💕



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenlarssons.blogg.se

Bloggar om allt mellan himmel och jord, nyss fyllda 50 år och med stolthet blivit farmor under år 2022. två härliga pojkar som nu är vuxna.

RSS 2.0