Vilken härlig dag!


Dagarna av packning och flytt samt övernattning i Holmsund måste ha satt ballong spår?! Var längesen nu men attsiken vad jag svällde upp till idag! Trots en ballong kropp så smochades benen in i härlig cocos olja för lite färg då jag missade denna säsongs bästa soldag i måndags. 
Följeslagarna Bixie och Baileys 💗🐾 passade på att strosa omkring på gården. Gräsklipparen fick komma fram och längtar tills Peab gjort sitt jobb klart med målning av fasaden och byte av balkong och altan. 
Varit en återhämtning och mycket vila vilket jag verkligen behövt och trevlig överraskning till den sena kvällsmiddagen då Niklas följde med Oliver hem efter sin APL hos klädbutiken Carlings. På fredag är det mentor dagen så sommaren närmar sig med stormsteg 🏵️ 
Torsdagen bjuder på ett bokat besök hos distriktsvetrinärerna å Bixie skall få lugnande för ytterligare röntgen. Helt klart har hon problem i höften och knä på vänster sida. 
Får se vad utgången blir men efter alla turer så tar jag inte ut något i förskott utan vi får ta tag i det när det finns klara, synliga diagnoser. 

Lugn och harmoni 💕



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenlarssons.blogg.se

Bloggar om allt mellan himmel och jord, nyss fyllda 50 år och med stolthet blivit farmor under år 2022. två härliga pojkar som nu är vuxna.

RSS 2.0