Jippi!

Har sovit hela natten utan att vakna och vara sugen på än det ena och de andra.
De är så skönt och påminner om de två första månaderna då vi nyligen flyttat in på Haga.  
Finns nog inget viktigare för oss med dåliga erfarenheter i ryggsäcken än att få sova bra för att hålla och läka. 
Man inser hur viktig sömnen är och hoppas på fler sömniga nätter med djupsömn framöver. 

Ieftermiddag jobbar jag 16.00 och kväll sedan startar helgen med långpass på 12-22 lördag och söndag sedan är det semester.  Enligt prognosen blir väl vädret kyligare väder men finns ju brun utan sol och mycket kan göras inomhus sedan är det ju bara skönt med ledigheten.  Blir som att ladda inför sommaren då jag jobbar men tycker om mitt yrke så de kommer att gå hur bra som helst.  
Igår startade den berömda brännbollsyran  som är årligt inslag i Umeå men kommer inte att delta i några festligheter utan håller mig till jobb och hem och hoppas de som deltar får en trevlig helg! 
Nu en morgon promenad med hunden dino och ska försöka få något gjort innan jag åker i eftermiddag så önskar er alla en trevlig fredag 💕



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenlarssons.blogg.se

Bloggar om allt mellan himmel och jord, nyss fyllda 50 år och med stolthet blivit farmor under år 2022. två härliga pojkar som nu är vuxna.

RSS 2.0