Ännu en dag!

Riktigt dålig och kan faktiskt inte minnas när det kändes så här i kroppen sist. Varenda nervknuta värker och svårigheter att sitta med benen i stillhet. Kan nästan förlika med växtvärk.  Inte så hög feber men ändå feber och huvud värk men framförallt muskel värk så är utslagen en dag till.  Vill verkligen inte må så här ! 

Min lilla pälskling som gör mig sällskap i soffan. ❤️
Tur jag har Dino för då måste jag gå ut i friska luften för hans behov. Inbillar mig att friska luften gör susen för att släppa ifrån sig basilusker. 
Ha en bra dag till er alla 💕



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenlarssons.blogg.se

Bloggar om allt mellan himmel och jord, nyss fyllda 50 år och med stolthet blivit farmor under år 2022. två härliga pojkar som nu är vuxna.

RSS 2.0