Mamma!

Blev en stund i solstolen på förmiddagen för att sedan promenera ned mot stan för att besöka min äldsta sons lägenhet.  
Blev några timmar och plockade ihop lite tillhörigheter både från sonen och mitt barnbarns mamma som hastigt fick lämna Sverige för något år sedan nu. Många minnen blev det men känner mig ganska så stark i mig själv så orkar nog med att tömma bägaren om det skulle behövas för extra energi påfyllnad.
Om än livet går vidare så är det skönt med vissheten om att allting är okej pappersmässigt ,mående mässigt och inte att förglömma sanningsmässigt. 
Sitter hemma i soffan och är lite slut men nöjd över min dag om än det fattas många pusselbitar innan denna mamma är nöjd så kommer de sakta men säkert att falla på plats. 
Tidigare har det alltid varit en känsla att allting inte är okej och genom åren tror jag att jag haft rätt till 95% kan vara en mammas inre insikter som är som inbyggda luftkuddar som slåsut i förebyggande syfte men lärt mig att handskas med fakta och gå starkare ur. 
2 härliga lediga dagar framför mig innan jobbar helgen tar fart så hoppas på mängda solsken så jag får boosta mig själv en stund. 
Nöjd och stolt mamma å farmor 💕



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenlarssons.blogg.se

Bloggar om allt mellan himmel och jord, nyss fyllda 50 år och med stolthet blivit farmor under år 2022. två härliga pojkar som nu är vuxna.

RSS 2.0